Återkomst

Två dagars ledighet har gjort att jag är redo för att jobba igen. Låt vara att det endast återstår en och en halv dag av arbetsveckan, men ändå.

Under natt till söndag kom ett besked som gjorde att jag låg sömnlös och tänkte. Därefter gick hela söndagen åt till att fortsätta tänka, prata med lillebror och ta reda på mer om vad beskedet på natten hade inneburit och eventuellt skulle innebära. Allt detta gjorde att jag var helt tömd på energi och ork och valde att ta ledigt ett par dagar för att kunna samla kraft.
Måndagen innebar i princip sömn fram till eftermiddagen och idag, tisdag, har jag varit ledig på riktigt.
Underbart med fina vänner som jag vet finns där för mig och som tänker på en när det är jobbigt.

Nu väntar en lite längre helg som ännu så länge är oplanerad. Har inte en aning om vad jag skall göra. Vad jag däremot , med näst intill total säkerhet,  kan säga är att jag inte kommer att äta sill. Me don't like sill...

Bokus var snabba denna gången. Lade beställning i söndags, hämtade böckerna idag.
Skönt att ha lite nytt att läsa efter att det varit skralt på den fronten några veckor.
Visserligen var en bok felskickad men den verkade ok så jag behåller den i alla fall.


VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0