Att lära sig att ha tid

Idag kunde jag känna smaken av luften igen. Luften smakar vatten...det måste den göra för när jag andades så drog jag in nåt som kändes och smakade som vatten. Kan ha varit regnet men är inte säker.
Riktigt blött ute nu på kvällen men det gör det än skönare att komma in och få på torra kläder och dra filten över sig i soffan...känns nästan som höst ute idag.

Inledningen av dagen var trevlig med en, för mig, oplanerad promenad med vivvar och sällskap. Det var lite kallt till att börja med men solen började värma så småningom. En bra start på dagen helt enkelt.

Torsdagar är mötesdagen nummer ett på jobbet så där gick förmiddagen. Eftermiddagen var ganska ok och jag fick en del gjort.
Endast en dag kvar av arbetsveckan. Tyvärr skall väl inte vädret bli så mycket bättre under helgen om man får tro på smhi.se. Blir nog inte så mycket golf då, annat än i administrativ form då jag har en tävling att sköta på lördag.
Söndagen får ligga öppen och oplanerad för att kunna göra vad som faller mig in.

Efter att jag slutat med innebandyn har jag väldigt mycket mer tid inser jag. Det gäller att lära sig vad jag skall göra med  tiden som nu finns till förfogande. Efter att under sexton år funnits till hands, planerat och genomfört träningar tre-fyra gånger per vecka skall det nu fyllas med annat innehåll. Väldigt skönt men lite ovant.
Beslutet att inte fortsätta är helrätt.


VCD

Kommentarer
Postat av: C

Instämmer. Det var en väldigt bra och fin start på dagen. Det får vi göra om snart! Kram.

2009-06-09 @ 14:29:28
Postat av: Trapper

Det måste vi absolut göra! Kram

2009-06-09 @ 17:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0