En disträ klättrare

Gick ut sista turen med vovven strax efter nio ikväll och insåg efter femtio meter att jag för första gången sedan jag flyttade in i mitt hus glömt att ta med nycklarna efter nio då ytterdörren låses automatiskt.
Fortsatte min korta runda eftersom det alltid finns folk i huset.

Döm min förvåning när jag kommer tillbaka och alla är borta...inga fönster öppna förutom i min lägenhet. Det vara bara att binda vovven vid ett träd, ställa upp cykeln mot väggen, öppna ett av mina fönster och vigt likt en bergsget (man är väl inte stenbock för inte) klättra in för att hämta nycklar och gå ut efter vovven.
Det är inte alltid fel med nedervåning.

Nu återstår att se om någon av grannarna har ringt polisen i tron att det var ett inbrott?


VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0