Inga rop

Då sitter man i ett nytt kontor efter en liten flytt på förmiddagen.

Som en återkoppling till ett inlägg för ett par veckor sedan har ingen ropat "varg" ännu. Enligt ett samtal idag skall vargen få en ny lya från och med torsdag och sedan hållas kort.

Om jag litar på det?
Det är väl som så att man aldrig slutar hoppas men mitt beslut står fast...jag kommer inte om det ropas!

För övrigt kommer jag att sluta skriva "varg" om situationen efter detta inlägg.
Vargen är ett stolt djur som jag älskar och respekterar och vill se mer av i hela landet. Jag har dessutom en varg på min överarm.

Jag kommer att byta till "hyena" istället då jag tror att det bättre beskriver det jag avser.

Lunch snart...


VCD

Kommentarer
Postat av: C

Klokt val. Både att byta ut varg mot hyena, samt att inte komma när det ropas. Vad blev det för lunch?

2009-06-09 @ 14:27:09
URL: http://newseason.blogg.se/
Postat av: Trapper

Morot, banan samt juice till lunch :)

2009-06-09 @ 17:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0