Midhöst?

Vädermässigt känns det som att midsommar kan flytta till hösten. Vädret ute just nu, och de prognoser jag sett, leder tankarna till oktober snarare än juni.

Det var på gång att jag skulle spenderat del av midsommarafton genom att agerat chaufför till och från Trollhättan men det är avblåst för närvarande. Billig taxiresa verkar vara lösningen om hemresa sker de närmaste dagarna.

Jobbade bara halvdag idag och drog så fort jag kunde. Längtar verkligen efter semester!

Just nu är det uppehåll så jag kanske tar ut Zacko i skogen och går en stund.

Lite senare:
Det blev en sväng runt strandängarna i Mariebergsskogen i en knapp timme. Cirka tio minuter efter att vi knatade iväg slutade det att vara uppehåll till förmån för mer regn men det var ändå skönt att vara ute.
Det verkar ändå som att vi kom in i rättan tid för nu hör och ser jag hur det smattrar på bra utanför mitt fönster.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0