Snart så...

En och en halv timme kvar innan jag får ta helg.
Regnet strilar ner utanför och har gjort så mer eller mindre hela dagen. Enligt smhi.se skall det dock bli lite bättre imorgon och ännu lite bättre på söndag. Får hoppas att det stämmer...
Detta leder sannolikt till att det blir en helg som följder mall 1A för vår- och sommarhelger.
Mall 1A innebär golf och skog.

Tre veckor kvar till semesterns första del. Om veckorna går like fort som de gjort den senaste tiden är jag där innan jag vet ordet av. Skall bli fantastiskt skönt med ledighet. Efter en ledig vecka jobbar jag en och har sedan ytterligare tre veckors betald frånvaro från jobbet.

En timme och tjugo minuter kvar nu..


Lite senare:
Att en timme och tjugo minuter kan ta så lång tid!
Det gör mig liiite orolig inför de kommande tre veckorna (se ovan).
Nu är det i alla fall helg..skönt!



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0