Bad moon rising?

Har de senaste dagarna somnat sent och vaknat tidigt. Undrar om det är fullmånetider?
Jag brukar påverkas av fullmånen. Inte så att jag blir en varulv eller så utan det är min sömn som jag märker det på.
Jag tror inte att mitt skägg kvalificerar mig som varulv heller?

Midsommarafton spenderades på det sätt som jag skrev om i mitt förra inlägg. "Några timmar" kom att bli tolv stycken. Dagen innehöll sillunch (minus sill för undertecknad), en golftävling och avslutades med grillning.
Det var trevligt, vädret skötte sig och det var först på kvällen som det kom regn.

Om en timme styr jag åter till golfbanan för spel och hoppas att det blir uppehåll. Jag hoppas att jag snart kan få lite mer jämnhet i spelet som brukar vara ett resultat av att man spelar mer frekvent. Om inte idag så kanske imorgon då det åter står spel på agendan.

Sitter och tittar ut genom fönstret under tiden jag skriver och ser hur det regnar nu. Blir till att packa ner, alternativt ta på, regnstället. Jävla SMHI...detta stod inte i prognosen som jag läste för en stund sedan.

Det blev taxi från Trollhättan. Vet inte om det är bra eller dåligt att vedebörande är hemma redan.

Dags för lite yoghurt och banan.

Lite senare samma dag:
Golfen avklarad. Vi hann precis komma in när regnet började och det regnar verkligen nu. Hörde alldeles nyss även åska så nu blir det att mysa ner i soffan med vovven och en god bok.


VCD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0