Bok, sko och en skurtrasa

Jäklar i min låda...efter jag kom hem från jobbet kom någon form av energi över mig så jag har skurat hela jäkla köket, dammsugit och kastat en massa skit i säckar som skall fraktas till en återvinningsstation om jag kan hitta nån.

Vet inte om det var inköpen av en ny bok och ett par nya skor som gjorde att energin kom men jag körde på så länge det varade och det var en och en halv timme.

Genom att gå med i Club Intersport fick jag dojjorna 250 kronor billigare. Tror inte att jag förbundit mig till något konstigt med att skaffa detta medlemsskap.

Frågan är om jag måste köpa nåt imorgon, och i så fall vad, för att ta badrummet och mitt enda rum med samma frenesi?

Nej, nu blir det hockey.


VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0