Hyfsad fortsättning

Efter den goda starten har veckan fortsatt ganska bra. Morgonpromenaden är en hit...mycket trevligt att slippa knata runt själv. Det är inte ens svårt att gå upp. Jag har vaknat före klockan i princip alla dagar.
Jobbet har flutit på antar jag. Planeringen idag kändes kreativ, nyttig och inte minst effektiv.

Fullt lika bra har inte bilen varit. Inlämnad på verkstad idag. Förmodad hämtning imorgon och då medföljer tydligen en räkning på ca 10 papp...bilar suger som investering, men funkar bra som transportmedel.

Eventuellt endast ett par möten kvar på min innebandykarriär....om planeringen mellan fyra oilka föreningar går i lås pensionerar jag mig från innebandyn på aktiv ledarnivå och skall bli åskadare istället. 15 år på seriös nivå får räcka.

Veckans höjdare: föreläsningen med Pelle Sandstrak. Han återkommer den 7/5 till Karlstad. I'll be there

Thåströms nya är släppa och h*ml*dda*d (kan inte skriva ut ordet då det inte är tillåtet att l*dda ner musik.

Fredag imorgon...alltid positivt. Lite möten naturligtvis och sen väntar en oplanerad helg =)


VCD

Kommentarer
Postat av: Magnus

Klart! Nu börjar vi närma oss de tunga namnen, som Ledin, Glenmark osv.. Bevare oss väl! :)

2009-03-12 @ 18:18:00
URL: http://magnusskoglunds.blogg.se/
Postat av: C

Det är betydligt billigare med cykel. Kanske dags att du plockar hem din gamla mtb från ditt förra jobb? En skruv kostar faktiskt inte så mycket...

2009-03-13 @ 15:41:00
URL: http://newseason.blogg.se/
Postat av: Anonym

C: Du har så rätt...jag skall fixa det. dessutom är det egentligen ganska kul att cykla. Iaf på asfalt under våren och sommaren ;-)

2009-03-13 @ 16:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0