I'm spotified

Vet inte om man kan göra en böjning av Spotify men jag gjorde det i alla fall. Tack vare en lite tävling så har jag nu detta lilla käcka musikprogram, ca tre månader eller nåt efter alla andra. Började direkt göra en spellista och fastnade en stund...kul!

Mitt alarm på bilen gick nyss...ingen där men strul. Jag tror att en säkring gått som får undersökas imorgon i dagsljus.

Var ute i snön med två glada vovvar igår. Det var djupt på sina ställen och vovvarna hoppade runt snarare än sprang. Mitt eget gångsätt kan nog beskrivas med relativt långsamt pulsande i den sega snön. Vi hade roligt och det var det viktigaste.

Ledig på fredag...bara för att jag vill. Skall bli skönt.

Imorgon är det möte med innebandytjejerna. Sista mötet för min del innan sommaren?
Kan eventuellt bli nån mer träff men i stort sett är det uppehåll nu. Planen är att göra ett sista år kommande säsong men det kan bli att jag gjort den sista redan. Detta är beroende av hur spelarna resonerar inför nästa år och vilka som vill fortsätta att spela mm mm.
Helt klart är att det blir fika imorgon kväll med laget =)

Väntar på en beställning från Bokus...kom snart!


VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0