Sarg och läktare

Känner mig jättebusig. Sitter nämligen på jobbet och bloggar. Har ca 20 minuter kvar innan hemgång och endast fredag återstår sedan av veckan.
Hockeyn igår var kul. Jag lärde mig dessutom att det finns jättemycket annat att titta på än själva matchen ; ). Vidare är det läckert med målvakter som värmer upp, att alla arenor ser likadana ut..."vadå, en sarg och läktare". Gäller helt enkelt att vara på tå så att man inte missar det som sker omkring en =)

Skrev häromdagen att det kommer en födelsedag denna veckan och inte minst lön. Jag ändrar på dessa på förekommen anledning och skriver istället att denna vecka kommer det lön och inte minst en födelsedag.
Förberedelser är vidtagna och går förhoppningsvis i lås.

Ryktet (smhi) säger att det skall komma snö imorgon...hmm, inte så kul längre. Vill ha vår för hela slanten.


VCD


Kommentarer
Postat av: C

Ryktet hade rätt...

2009-03-27 @ 06:37:47
URL: http://newseason.blogg.se/
Postat av: Trapper

I've noticed that...smhi rocks!

2009-03-27 @ 07:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0