Skulle bara läsa lite..

Helgen började med en jätteskön och trevlig promenad i snö och skog med födelsedagsbarnet för dagen. Då får man räkna med att bjuda till lite, t ex att låta födelsedagsbarnet ha några frikast med snöboll för prickskytte mot ryggen (för det kan väl inte varit meningen att träffa skallen antar jag=) ).

Därefter väntade frukost och en lugn skön dag med lite tv, läsande och allmänt slöande. Kvällen ägnades åt hockey och omställande av klockor innan sängdags.

Söndagen har hittills fortsatt på samma spår. Bestämde mig för att läsa en stund vilket ledde till att jag tyckte det skulle vara skönt med vila vilket ledde till sömn i tre timmar :-)

Nu väntar innebandyslutspel på tv'n och däefter blir det nog en vanlig söndagskväll.


VCD

Kommentarer
Postat av: C

Härlig helg. Och tack för födelsedagspromenaden. Den fick mig inte alls att känna mig som ett helt år äldre. :)



Godmorgon förresten! Eller du kanske har legat uppe och läst hela natten?

2009-03-30 @ 05:02:09
URL: http://newseason.blogg.se/
Postat av: Trapper

God morgon...jag har sovit så gott så...

2009-03-30 @ 07:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0