Ta mig tusan..

Idag har jag köpt min första mopp någonsin. Jag har haft moppar tidigare men kommit över dessa på andra sätt. Väl hemma så var det test av den nyinköpta produkten direkt och nu skiner badrummet.

Jag har lagt upp min vårstädning på så sätt att det blir ett rum i taget. Återstår gör endast mitt egentliga rum i min etta. Vidare kommer en stor tvätt att ske, förhoppningsvis under helgen. Bilen skall göras vårfin med dammsugning och så småningom även rostborttagning.

Nej, nu hinner jag inget mer. Jag skall tvätta fönster...eller, nej, där gick gränsen just nu. Jag käkar nog lite istället.


VCD


Kommentarer
Postat av: Helen

...och nu har DIN trevliga blogg fått en ny läsare! Tack för berömmet - jag ska försöka att inte drabbas av storhetsvansinne! :-)



Ditt inlägg fick mig att börja fundera över när jag senast moppade hemma - och svaret var inte kul... Måste också sätta igång projekt Vårstädning inom kort. God natt!

2009-03-31 @ 21:52:11
URL: http://hihellohelen.blogg.se/
Postat av: C

Så, moppbruk alltså? Du slutar aldrig att förvåna mig... Hoppas hunden inte lortar ner de nyabonade golven allt för tidigt bara :)

2009-04-01 @ 11:23:47
URL: http://newseason.blogg.se/
Postat av: Trapper

Funderar på att köpa skor till vovven :)

2009-04-01 @ 14:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0