09.50

En trevlig och skön dag igår följdes upp med golfpremiär på bana idag.

Kl 0950 var det dags för att slå ut för mig och min något bakfulle spelkamrat för dagen.
Spelet var upp och ner som det är vid första tillfället för året men totalt sett var det mer upp än ner i alla fall vilket bådar gott inför fortsättningen.
Banan var helt okej och mitt ryggont påverkar inte svingrörelsen utan bara när jag böjer mig ner för att plocka upp bollen. Om det fortsätter så med ryggen är det lugnt. Tvärtom skulle vara betydligt tråkigare.
Det var hur som helst väldigt kul att spela igen!

Nu blir det lite soffa och vila innan jag eventuellt sticker ut i skogen med vovven.


VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0