Gamla jaktmarker med nya ögon

Man kan beträda golfbanor på olika sätt. Mina två favoritsätt är att göra det med sällskap och hundar samt att vara där för spelets skull med klubbor, bag och bollar.

Idag har jag varit ute med klubbor, bag och bollar och spelat sådär men det var skönt väder nu ikväll i alla fall. Antar att mitt halvtaskiga resultat var en reaktion på det fina spelet i lördags. Oavsiktligt tror jag att man höjer sin ambitionsnivå eller kraven på sig själv. Sån tur att jag spelar i huvudsak för att själv må bra och inte så mycket tävla mot mig själv eller andra.

Dagen har annars innehållit en skön skogspromenad på gamla jaktmarker som jag nu ser på ett nytt sätt och upptäcker saker jag inte såg förr.
Jag har haft sällskap hemma en stund på eftermiddagen och fått gosa med två vovvar som båda ville ha uppmärksamhet och fick det efter bästa förmåga. Jag skall ha samma sällskap imorgon men då stannar vi nog inte inne hos mig utan beger oss nånstans för promenad, bad och kaffedrickande.

Ledig imorgon fredag =)


VCD



Kommentarer
Postat av: C

Sirius hälsar och tackar för roliga dagar tillsammans med er!

2009-05-17 @ 20:25:08
Postat av: Trapper

Såg kommentaren sent...hälsa tillbaka och säg till honom att han får följa med så ofta han vill :)

2009-05-19 @ 18:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0