Joggingkort

Dagarna går sin gilla gång och de tidiga kvällarna ägnas åt promenader i bra tempo. Det känns lättare och lättare för varje tillfälle och jag börjar redan på morgonen planera vart jag skall ta vägen efter jobbet med mina walkingskor (ett icke godkänt ord, jag vet:))

Torsdagens ledighet kan komma att spenderas på golfbanan om det blir fint väder och sen finns det en helt oplanerad helg framför mig som säkert kommer att innehålla golf i någon form samt skogsbesök i en annan form. Vart är inte bestämt för något tillfälle.

Jag fattade ett beslut att inhandla joggingskor och gymkort idag. Skorna vid lönen och kortet i höst. Eftersom jag både har berättat det och skriver det här så har jag nu pressen på mig att det skall bli så också.

Nu blir det en morot till tror jag...


VCD


Kommentarer
Postat av: C

Kanin kanin kanin! :)

2009-05-20 @ 09:35:44
URL: http://newseason.blogg.se/
Postat av: Trapper

å vem har inspirerat mig till det då? :)

2009-05-20 @ 10:13:18
Postat av: C

Lötta-Morötta?

2009-05-21 @ 16:09:45
URL: http://newseason.blogg.se/
Postat av: Trapper

Exakt...haha, bra rim :)

2009-05-22 @ 07:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0