Kommer inte på någon bra rubrik

Ytterligare en vecka är snart klar för att läggas till handlingarna, i alla fall vad avser arbetet. Nu är det bara...nä, vill fan inte räkna veckorna till semestern ännu. Skall dock vara ledig en och en halv dag nästa vecka så jag ska väl inte klaga antar jag.

Helgen återstår ju av innevarande vecka och det enda jag vet är att jag skall tillbringa lördagen på Hammarö med olika representanter från golfklubbar i Värmland. Det blir information, mat och eventuellt spel.

Jag hoppas att vädret blir bra för såväl golfspel som uteliv då jag har lite planer på att tillbringa del söndagen i naturen. Kanske ta med lite fika och/eller nåt att käka och hitta ett trevligt ställe, gärna vid vattnet, där det medhavda kan avnjutas tillsammans med en skön utsikt och rogivande läten runt omkring.

Imorgon är det den årliga bilbesiktningen...kan kanske få anmärkningar på bakdäcken. Sen blir man ju inte förvånad om de hittar nånting mer. Nitiska jäklar som jobbar på Svensk bilprovning, helt klart!

Blev plastpappa idag =)   (Plasthusse kanske är rätt benämning såhär ett knappt dygn senare)


VCD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0