Nya sulor

Lyckades komma hem lite tidigare idag...och hade tänkt att sticka ut i skogen men vädret gör att jag väljer att stanna inne och tvätta istället.

Nya däck till bilen inköpta och monterade. Blev inte riktigt så dyrt som jag befarade. Nu återstår bara att boka ny tid på Bilprovningen så att dom ser att felet är åtgärdat. Min bror tyckte det var vansinnigt och föreslog att jag skulle åka dit, ta ut en kontrollant och be denne titta i tre sekunder och saken är löst. Tyvärr tror jag inte att det funkar men idéen är inte så jäkla dum.

Hockey-VM med semifinal Sverige-Kanada ikväll...ett stort "jaså".
Helt ointressant när inte de bästa spelarna är med tycker jag.

Läser just nu: "I de dödas namn" - Ian Rankin..helt ok.


VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0