Att vandra i mörkret

Varit ute och vandrat i mörkret de två senaste kvällarna. Bokstavligt talat.
Det är mörkt på golfbanan efter halv fem nämligen.
Nu gör detta absolut ingenting. Jag är vän av mörkret.
Jag upplever det som avslappnande, framförallt om man befinner sig på platser man känner till då synen inte behöver ansträngas för mycket. Då blir det tvärtom lugnande för ögonen tycker jag.

Stavarna och vovven har varit med och det har varit två bra kraftpromenader (gillar inte uttrycket Power Walk).

Imorse blev det åter att vara i mörkret då det hade gått nån säkring när jag kom till jobbet.

Jag har valt att gå med i facket igen efter några års frånvaro. Vissa omständigheter har gjort att jag idag ser en nytta med att åter vara med.

Skickade igår in en intresseanmälan om att byta arbetsplats. Någon gång efter den tjugosjunde november får jag svar.
Plockade precis undan en köksmöbel som några killar på jobbet skall slipa, spackla och måla innan den leverereras hem till mig.
Den kommer att bli vit :)

Den svarta byrån jag tidigare skrivit om är undanplockad nu. En extra färgstrykning bara så är den helt klar.

Köpte fan en spegel nyss också.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0