Fredag igen

Gym utgick igår till förmån för en mycket skön och rogivande promenad.

Efter att ha haft en ganska omfattande arbetsdag var det väldigt mycket bättre att få vara ute i mörker och tystnad med hundar och sällskap istället för basdunkande skitmusik i styrketräningslokalen.

Dock är träningskläderna med till jobbet idag så jag hoppas orka gå dit innan jag åker hem...jo, jag skall orka..jo, det gör jag.

Annars är det lite blandad kompott som är planerat för helgen.

Däckbyte...detta ständigt återkommande, ångestskapande moment som endast tar fyrtiofem minuter.
Femtioårsfest imorgon kväll.
Iordningsställande av vardagsrum för fortsatt tapetsering.
Jogg.
Gym på söndag.

På söndag kväll vet jag om allt ovan genomfördes eller endast var en plan.

Att det är skönt med fredag står i alla fall utom alla tvivel.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0