Inredning

Det är riktigt kul att sitta och titta på vilka möbler och andra saker jag vill/skall köpa de närmaste veckorna till mitt "nya" hem.

I vardagsrummet skall jag ha en mix av mörkbrunt och naturfärgat.

Bland annat skall dessa inhandlas:


Denna hylla (dryga två meter hög) skall jag ha två stycken av.
Dessa kompletteras med:

som är dryga metern hög.

Jag tror att det kommer att bli snyggt med lite "tripp-trapp-trull-hyllor"

Jag kommer inte att byta ut tv-bänken, sängen, soffan eller soffbordet.
Däremot funderar jag på ett nytt sängbord men har inte hittat något jag vill ha ännu.


I hallen skall jag ha en svart byrå som jag sett ut på jobbet.
Nytt skoställ och hatthylla i svart smide känns som en bra kombination med den svarta byrån .
Dessutom funderar jag på en hylla, liknande de ovan, som är fyrtio centimeter bred där jag tänker förvara mössor, vantar och andra lösa prylar.

Nu återstår vidare att kolla ut gardiner samt bestämma vad som skall finnas på väggarna. Lite idéer finns...



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0