Opålitligt folk?

Jäkla målare..de har inte hört av sig ännu angående vilken dag de skall komma. Fick ett sms i fredags som sade att de skulle höra av sig denna veckan men fan vet.
Opålitligt folk..ja, snart får de den utmärkelsen av mig.

Jag kan ju inte förbereda nånting innan jag vet eftersom det är mitt enda riktiga rum som skall göras i ordning nu.

Mörkerpromenaderna fortsätter och är riktigt sköna. Detta trots blötmarker och lera som släpas in och runt.
Det verkade som att vädret var tvunget att få en andhämtning i helgen då lördagen var solig men det var bara ett undantag vad det verkar eftersom regnet återkom med full styrka i söndags.

Ny bil på gång?
Vore väldigt bra att kunna byta till en kombi. Det finns en som jag hittat och som fortfarande är kvar till försäljning. Nu skall finansieringen lösas och sen kanske det kan bli av.
Objektet är en SAAB 9-5.

Fyra veckor kvar till jul...det går fort minst sagt.

Lite senare:
Efter att själv ha ringt upp målaruslingen så bestämdes det att spackling och eventuellt tapetsering sker på torsdag denna vecka. Han trodde att man skulle hinna båda göromålen på samma dag.  Om inte så sker tapetseringen på fredag.
Så nu får jag använda onsdagskvällen till att förbereda detta men det skall bli ett sant nöje så att jag får börja  göra i ordning fullt ut i lägenheten



VCD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0