Planredovisning

Hur blev det då med den plan som fanns på fredagens blogg?

√ Gym på fredag blev av.
√ Femtioårsfest på lördagen blev av.
√ Jogg blev inte av.
√ Förberedelser för tapetsering blev inte av.
√ Gym på söndagen är precis avklarat.
√ Däckbyte skedde inte heller.

Vad avser den uteblivna joggen var det endast lathet bakom att det inte blev något löpande. Till mitt försvar skall sägas att jag kört crosstrainer på gymet såväl fredag som söndag så lite konditionsträning har det blivit.

Förberedelserna för tapetsering tappade jag motivation för då målaren ringde och berättade att dom inte skall göra något i min lägenhet kommande vecka.

Femtioårsfesten var riktigt trevlig med massa arbetskompisar från förr och andra människor jag inte träffat på ett bra tag.

Däckbytet får vänta tills temperaturen sjunker. Nu till veckan skall det bli en del plusgrader vad jag läst och då känns det onödigt att slita på däcken och vägarna.

Femtio procent av planen genomfördes alltså...ganska ok.

Bilder på köket och hallen efter att tapeterna kommit upp finns nu nedan.


Söndag kl 19.24

Målade ett par timmar i köket nu på tidig kväll och ökade därmed till sextio procent av genomförd planering :)

Jag är nu på det klara med att huvuddelen av köket kommer att vara vitt. Jag tror att även min kommande köksmöbel kommer att vara vit.
Dock så skall jag ha någon färg som bryter av över spisen och som gör att det inte ser så smutsigt ut eftersom jag inte har en fläkt. Nån ljus, grå nyans kanske?



VCD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0