Så var det äntligen klart

Just i detta nu sätts tapeterna upp hemmavid, det vill säga om målaren gör det han är satt att göra i min lägenhet. Utifrån tidigare inlägg kan man inte var helt säker på att så sker kanske.

Möblerna står staplade i mitten av mitt stora rum med en korridor på en meter runt om.

När jag kommer hem i eftermiddag blir det till att damma, dammsuga och svabba innan jag kan ställa ut mina möbler igen men det skall bara bli roligt.
Lätt att skriva här och nu :)

Några gympass har det blivit under veckan och eventuellt sker årets sista (?) cykelpass under helgen.
Skall även försöka med något pass stavgång på någon golfbana.

Jag hade finbesök i onsdags kväll då jag blev hundvakt hastigt och lustigt...lika kul som alltid.

En raid på IKEA kommande vecka är, om inte planerad, så i alla fall pratad om.

Lön idag...trevligt!

Bilköp närmar sig. Det är inte riktigt klart ännu men det ser ut att lösa sig.

Vill ha snö snart...eller, jag vill ha det nu!


Lite senare:
Loggade in igen och tog bort frågetecknet som fanns i rubriken tidigare.
Nu är tapeterna på plats. Möblerna likaså, det vill säga, de gamla.
Jag har dammsugit och svabbat och städat iordning det mesta.

Jag är nöjd med resultatet...och bättre ska det bli :)



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0