211

Jag var riktigt trött när jag kom hem från jobbet idag.
Det var en dag när jag fick leverera tråkiga besked samt fick reda på att jag inte blivit kallad till intervju på det jobb jag sökt.
Vidare tog ett samtal med mamma en hel del energi.

En välbehövlig promenad med vovvarna och sällskap och ett pass på gymmet med samma sällskap (förutom vovvarna) gjorde att jag faktiskt kände mig piggare.

Lite käk på detta så går det nog att genomföra fredagen också innan det är dags för helg igen.

Träningsmässigt under veckan så har, förutom dagens gympass, två löppass genomförts. Jätteskönt!
Ett par bra promenader har också gjort sitt till att kroppen fått sitt denna vecka.

Tapetseringen drar igång snart. Jag skall fixa och dona lite med förberedelser innan det är skall bli av men inom någon vecka borde det vara dags att börja.
Har kollat lite möbler som jag vill skaffa. Det är inte prio ett just nu men på sikt så.

Rubriken berättar att det är mitt tvåhundraelfte inlägg sedan starten i december på denna blogg :)



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0