F5

Förutom gårdagens inlägg var det ett par dagar sedan jag skrev och här kommer nu en uppdatering om hur veckan förlöpt.
Tisdag kväll var jag på mötet jag tidigare skrivit om. Det gick, som jag trodde, ganska fort och jag var inte borta så länge.

Onsdagen var en utbildningsdag på jobbet vilket medförde att jag inte var på min arbetsplats över huvudtaget utan satt på annat ställe.
När vi slutade blev det fyra och en halv kilometers jogg på Kilene med Zacko.
Zacko tycker det är kul att springa men inte i koppel med husse, det är tydligt.

Torsdagen var även den en dag då jag inte befann mig på jobbet särskilt mycket. Olika möten gjorde att jag bara tittade in på morgonen och sen var den dagen över.
Träningen bedrevs på gym. Vid ett tidigare tillfälle var jag ganska skeptisk till att köra på de crosstrainers som finns där men har nu ändrat uppfattning och har kört ett tjugominutersprogram ett par tillfällen och det känns som att det tar bra.

Fredagen gick av bara farten och jag bytte raskt om och sprang femman på Sörmon efter att jag slutat jobba för veckan.

Lördagen var en vilo/slödag då jag var hemma mest hela dagen och läste och bara var.

Söndagen inleddes på samma sätt men gymmet drog och jag genomförde ett ganska bra pass på senare delen av eftermiddagen. Hann även vara ute på golfbanan med Zacko så han fick springa av sig lite.
Snart är banan åter öppen för vinteraktiviteter, det vill säga hundpromenader.

Jag insåg idag att detta var första veckan sedan början av juli då jag inte genomfört ett enda cykelpass.
Bättring kommer att ske kommande vecka. Om yr.no håller vad som står idag skall torsdag till lördag innebära vackert väder med knappa tio grader och det känns klart cykelvänligt.

I övrigt innehåller inte veckan några kvällsmöten som stör. På jobbet är det ett par eftermiddagar som skall gå till möten och information så jag när en förhoppning om att det kan gå ganska fort tills det är fredag igen.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0