Yrsel

Gick hem tidigare från jobbet igår. Under tiden som jag satt och lyssnade på en föreläsning kände jag mig yr och det ville inte gå över. Efter att mycket försiktigt gått till bilen och lika försiktigt kört den hem lade jag mig ett par timmar och det blev något bättre.
Kändes lite olustigt hur som haver.

En timmes frisk luft senare på eftermiddagen gjorde att jag blev ytterligare en aning piggare men idag, lördag, känner jag mig fortfarande lite seg.

Dagen har ägnats åt att slipa ner tapetkanter och skära bort gamla tapetrester. Nu är hallen och köket mer eller mindre klart att måla.

Ramlade in och kollade Karlstads innebandytjejer som fick en poäng med sig i matchen mot Mora.

Väntar på leverans från Bokus. Måtte den komma snart.
En hel del läsgodis i det paketet.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0