Rubrik

Väntar på att åka iväg på mötet som jag tidigare betecknat "känns som det förstör hela veckan". Nu är det kanske inte så farligt men det är konstigt hur fort man lägger sig till med vissa vanor.

Jag tror till och med att mötet kommer att gå snabbt och jag är säkert hemma på nolltid.

Igår tog jag ut den förmånstimme som kallas "friskvård" på jobbet. Promenad med Zacko i regn och hagel var resultatet och det var jätteskönt.
Den egna friskvården fortsatte på kvällen med ett styrkepass där den mesta tiden gick åt till att köra cykel och crosstrainer.

Resten av veckan är mycket arbetstid förlagd utanför kontoret. Jag skall besöka flera av de killar och tjejer jag är handläggare för på respektive arbetsplats samt vara på en hel dags utbildning.
Känns som att dagarna kommer att gå ganska fort...hoppas kan man ju i alla fall.

En av dessa arbetsplatser jag ska besöka ligger tvåhundra meter från min bostad och helt taktiskt riktigt har jag lagt det besöket som sist på torsdag.

Sökte nytt jobb idag. Samma arbetsgivare och liknande arbetsuppgifter men på annan arbetsplats.

Regnar ute nu...me like.

Dags att sätta in motor- och kupévärmaren i bilen snart tror jag.

Vinterdäcken får nog vänta ett par veckor till om det inte slår om totalt vädermässigt.

Dags att åka.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0