En föraning om vinter?

Fredagen den 16/10 bjöd på snöblandat regn när jag klev ut med vovven. En förhoppning om att det blir vinter i år infann sig direkt.
Kanske inte redan nu men en vinter med minusgrader och snö som börjar i slutet av november vore underbart.

När jag åter kliver in i texten är det snart lunch och endast några timmar kvar till hemgång.

Känns som att veckan gått fort. Skönt.

Beställningen till tapet-Gun är klar. Kommer på måndag.

Lite senare:
Nu har jag kommit hem efter att arbetsdagen är klar. Precis hemkommen fick jag en förfrågan om skogspromenad med vovvar som jag naturligtvis tackade ja till.
Det var underbart höstväder ute på Hammarö.



Kvällen kommer att spenderas med en god bok och soffläge.



VCD

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0