Helger går för fort!

Åter en helg som går mot sitt slut och som vanligt känns det som att det gått alldeles för fort.

Sitter här oduschad efter att ha kört ett pass på gymmet. Under uppvärmingen såg jag min granne där så fyrtio procent av hushållen i vårt hus var på gym samtidigt :-), eller åtminstone på samma gym.

Morgonen, eller, ja...förmiddagen bjöd på löpning i Sörmon och det kändes helt ok. Efter man var duschad och klar blev det fika i Skattkärr som följdes av ett besök i CAM-Arena för att kolla på Karlstads innebandytjejer som tyvärr fick stryk för andra dagen i rad.

Veckan som kommer skall tapeter och färg införskaffas så att det blir ordning på lägenheten någon gång.

Möte i Kil på tisdag kväll med Värmlands golfförbund. När man har så mycket tid som jag har nu känns det som jag är fullbokad hela veckan på grund av detta möte.
Jag har helt klart vant mig vid att själv bestämma över min tid.

Dags för dagens andra dusch och sen lite käk.



VCD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0