Kalops, äpplepaj och Facebook

Målade nästan allt som skall vara klart innan tapetseringen igår kväll.
Idag ringde jag till målaren och meddelade att det var färdigt men då meddelade han tillbaka att det inte kommer att tapetseras förrän nästnästa vecka.

Jaja, då hinner jag ju måla allt annat också och det är ju bra.

Under lunchen kom ett sms som undrade om jag var aktiv på Facebook igen, vilket jag inte var, är eller kommer att vara igen.
Tydligen har någon (eller Facebook själva kanske) aktiverat mitt konto.
Nu skall det förhoppningsvis vara avaktiverat.
Jag hoppas det eftersom jag fick hjälp med att göra själva proceduren och dessutom skapa ett nytt lösenord som jag dessvärre inte har koll på i nuläget. Inte heller min hjälpreda visar det sig.

Det skall väl vara själva f*n att man inte kan lita på att när det en gång är avaktiverat förblir så.
Blir lite arg och samtidigt fundersam när jag märker att det är på det viset.
Skickade ett mail till FB med ett önskemål om att bli borttagen för gott men det är väl en nåd att stilla bedja om antar jag.
Då mailadressen som dessutom är inloggning inte längre existerar blir det lite moment 22 eftersom jag inte kan få mail med det nya, okända, lösenordet skickat till mig.
Man får väl skita i det och hoppas att det löser sig.

Fredagskvällen blir lugn (som alltid) med en eventuell löprunda.
Är nog inte hemma förrän halv sex eftersom jag skall vara med och stänga på jobbet idag, så jag får se hur trött jag känner mig.

Imorgon, lördag, blir det besök i Åmål hos mamma med lite kalops och äppelpaj på menyn. Det var ett tag sedan vi träffades så det känns som att det är dags nu.

Böckerna jag beställde kom i onsdags. Den första jag läser, "Odjuret", är snart utläst. Riktigt bra och spännande så jag tackar för tipset och är de resterande böckerna jag köpte av samma författare bara hälften så bra så kommer jag att ha god läsning ett tag framöver.



VCD

Kommentarer
Postat av: C

Du är avaktiverad på FB nu, så du kan vara trygg. Ett tag till i alla fall....

2009-11-03 @ 08:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0