Ljummen korv

Satt, eller låg snarare, på akuten igår. Har känts som att nåt inte stämmer efter min yrselattack häromdagen.

Det togs EKG, blodprov, blodtryck och en hel del annat men jag är tydligen fullt frisk. Hmm, jo, jag har känt mig piggare idag, det skall erkännas.

Löpte fem kilometer i måndags och samma idag. Jätteskönt. Trodde väl aldrig att jag skulle gilla att springa men ta mig tusan, nu gör jag det.

Annars är tisdagskvällen veckans höjdare .
Vi åkte ut till Hammarö och hade med korv, bröd, senap, ketchup och hundar.

En eld tändes och korven grillades.
Veden var lite sur, korvarna blev kanske inte genomgrillade men det var fantastiskt trevligt och jag hoppas på en repris inom kort.

Då skall veden vara torrare så att korvarna blir näst intill förkolnade av värmen från glöden.




VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0