Minus Celsius

Rubriken är titeln på en låt med Backyard Babies men också temperaturen när jag gick upp imorse.

Det är cirka tre och en halv timme kvar av arbetsveckan innan jag får åka hem och byta om till cykelkläder. Jag skall göra ett försök att hoja nån timme trots att jag har ont i högra nederdelen av ryggen. Känns som att det är i mjukdelarna. Vet inte om jag gjort något speciellt som lett till smärtan men ont gör det.

Annars ska helgen innehålla en hel del regn sägs det på diverse vädersajter.
Låter skönt i mina öron. Några vindpiskande och regniga promenader är aldrig fel.


STOPPA PRESSARNA!
Läser just att det kan bli fem till tio centimeter snö i norra Värmland under helgen. Kan det månne bli vitt i Karlstadstrakten också?


Lite senare:
En timmes cykling med efterföljande cykelvård är avklarad. Ryggen gjorde inte ont under cyklandet vilket naturligtvis är skönt.
Det var mycket lera på stigarna idag och cykeln vägde säkert två kilo mer när jag kom hem än när jag åkte iväg på grund av all lera jag släpade med mig till Kvarnbergsgatan.


Nu väntar två lediga dagar....



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0