Dags att packa ihop för i år

Trots det fina vädret och en ganska bra bana känner jag en mättnad på golf efter dagens runda.
Den där riktiga inställningen att spela bra, eller åtminstone att försöka spela bra, fanns inte idag och då är det lika bra att ställa in klubborna för vinterförvaring.
Jag skall spela en tävling med jobbet på torsdag men efter det så är det över för i år.

Helgerna får få ett annat innehåll.

Kommande vecka skall min hyresvärd komma på besök för att besiktiga lägenheten för tapetsering. Jag kan inte tro annat än att han godkänner det då det inte blivit omtapetserad på säkert tjugo år.
Skall bli kul att få välja nya färger till hemmet och att få en nystart i lägenheten.
Förutom tapetsering skall jag måla om, skaffa lite nya möbler och gardiner.

Imorgon sätter jag igång en golftävling klockan nio men väl den startat får nån annan ta över så att jag kan få göra det jag känner att jag vill.

Vad jag vill?

Inte en aning. Det får visa sig imorgon.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0