Dubbla pass

I det enahanda skrivandet om vilken träning jag bedriver fortsätter bloggen med att berätta att det blev två pass idag.
Först sprang jag fyra kilometer på Sörmon med vovven som sällskap för att, efter ett kort stopp hemma, fortsätta med nytt sällskap till KMTI och köra fyrtiofem minuter styrketräning.

Jag känner mig ganska nöjd med detta och imorgon kommer det att bli vila, bortsett från golftävlingen som spelas på eftermiddagen.

Träningskläderna hänger nytvättade på tork . Jag är mätt efter att ha tryckt i mig makaroner och falukorv. Badrummet är nyskurat. Jag har satt upp två smålampor.

Jag skulle nästan kunna dryfta mig till att säga att jag varit effektiv :-)



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0