Hardcore

Min granne kom hem när jag stod och tvättade cykeln efter dagens pass och tyckte att det var hardcore med två vattenflaskställ på cykeln. Hardcore låter tufft :-)
Det var skönt att hoja av lite stelhet från mitt premiärpass på gymmet igår. Hmm, är det ett eller två "m" i "gymmet"?
Det var grymt lerigt på sina ställen efter stigarna idag vilket var jäkligt kul.

På eftermiddagen kom en man till jobbet och frågade efter mig. Jag kände inte igen honom men han trodde tydligen det för han började prata om innebandy och efter en halvminut eller så begrep jag att det inte var ett jobbrelaterat besök utan han ville träffas för att erbjuda ett tränaruppdrag.
Snällt satt jag och lyssnade innan jag förklarade att jag inte kommer att vara involverad i nån förening kommande år och att jag inte har något intresse av att vara ledare längre. 

Naturligtvis roligt att få en förfrågan men väldigt skönt att jag är så klar i min övertygelse att inte vara ledare att det inte är några problem att tacka nej.



VCD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0