I svampskogen

Totalt oplanerat kom jag idag ut och plockade svamp.
Tog "ledigt" från golftävlingen några timmar ( med ersättare på plats naturligtvis), åkte hem, bytte om och åkte iväg med vovvar och sällskap ut i skogen där trattkanterallerna fanns.
Att dom plockades i hundbajspåsar var bara en extra kul sak med det hela. Vart väl kanske inte så mycket idag men om nån vecka torde det finnas en hel del att få med sig.
Jäkligt kul, skönt och trevligt var det också.



Sista tävligen är nu avklarad. Känns även det bra. En utvärdering inom kort och sen kan planeringen för kommande säsong så smått starta under senare delen av hösten.

Mamma ringde nyss och frågade om jag tittade på fotboll..."vilken fotboll?" svarade jag. Är visst VM-kval på TV just nu.. haha...det borde jag förmodligen haft koll på men intresset är lika med noll.

Cykling imorgon förhoppningsvis.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0