Nollan

Fick skrapa rutorna  idag också. Det var noll grader när jag gick ut...det går åt rätt håll med andra ord.

Mina nya klädesplagg testades igår. Det är ett underställ och ett par löpartights. Det sistnämnda trodde jag aldrig att jag skulle vare sig köpa eller ta på mig men man kan ju ändra sig.
Testet skedde i promenadform igår och i löparform idag.

Jag sprang femkilometersspåret på Sörmon idag och det var ganska lätt att springa. Nu går det ju inte så fort när yours truly är ute men med mina mått mätt gick det lätt.

Det var för övrigt dagens andra Sörmonbesök. Spenderar en del tid där ute men som jag skrivit tidigare så är det sköna marker för såväl löpning, promenader som cykling.

Nu ligger träningskläderna i tvättmaskinen och jag ska käka lite.


Två dagar kvar till helg.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0