Punka

Fick punktering på hojen idag. Det positiva var att jag inte upptäckte det förrän jag tvättade cykeln hemma efter att ha kört knappa tre mil i I2-skogarna.
Väl cykeln var ren det så var det ilfart till Team Sportia för ny slang.

Lämnar in hojen under veckan för lite efterspänningar av vajrar mm. Sedan jag köpte den för två månader sedan har jag kört dryga sextio mil som träning.

Passade på att köra ett styrkepass på KMTI som avslutning på helgen. Gillar programmet jag fått. Klart varierande och ganska kul att köra. Det tog cirka fyrtio minuter idag eftersom jag valde att inte värma upp efter cyklingen samt att jag skippade benövningar, även det på grund av cykelturen.

Märker när jag kör mag- och ryggövningar på stor boll att balansen inte är den bästa haha. Håller tusan på att ramla av hela tiden.

Nu ska jag snart ramla ner i soffan.



VCD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0