Sköna cykelmarker

Idag fick jag mitt träningsprogram för styrketräningen och det verkade vara ett bra upplägg och varierade övningar. Testade mest under dagens pass men nästa gång skall jag köra på för fullt.

Måndag och tisdag har inneburit en skön och rolig cykeltur samt en riktigt trevlig promenad i Sörmonskogen. Vad som inte var lika roligt de båda dagarna var att bilen strejkade och fick startas med startkablar.
Nu fixade vi ju det också men imorgon blir det ett nytt bilbatteri så att man inte behöver fundera på om vi tar oss hem eller inte.

Vägarna på Sörmon är mycket bra att cykla på och det finns en väldig variation med massor med småstigar och markerade leder såväl som grusvägar.

Två dagar kvar av arbetsveckan.

Det underbara höstvädret fortsätter och jag vill vara utomhus hela tiden. Som det känns nu så kommer helgen att spenderas ute i friska luften så mycket som möjligt.

Lön på fredag...det är bra.

Nu är det klart att jag får omtapetserat och ommålat hemma. Nu skall bara tapeter väljas. Målningen kommer jag att göra själv men tapetserandet får jag hjälp med.
Ser fram mot att få nya färger i lägenheten.



VCD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0