Snabbt jobbat

Det var tungt att gå upp imorse och jag hade verkligen ingen lust att gå till jobbet. Väl på plats gick dagen relativt fort ändå och det mest positiva är väl att veckan är igång och att det snart är helg igen..ganska snart åtminstone.

Jag lämnade in cykeln på Team Sportia idag för lite efterjusteringar samt ett glapp i bakhjulet jag upptäckte igår.
Det skulle ta ett par dagar och jag började raskt planera andra aktiviteter än cykling.

Döm min förvåning då de ringde på eftermiddagen och meddelade att den var klar så när jag åkte hem från jobbet var det bara att hämta den. Glappet fixat och även en mer distinkt växling till stora framdrevet.
Nu jävlar blir det åka av.

Stack ut med Zacke efter att cykeln var avlämnad och rekade lite stigar på I2 som jag skall testa någon dag.

Nu är det dags att dricka det nyinköpta kaffet.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0