Spontan friskvårdsdag

Idag införskaffades så det gymkort jag lovat mig själv att köpa. Platsen där träningen kommer att ske är KMTI och det första passet är avklarat idag på eftermiddagen.
Jag fick goda instruktioner om hur maskinerna vi använde fungerade och en rundvisning av stället så att jag hittar det nödvändigaste.
Det ingår dessutom mer instruktioner från personal vid tillfälle som jag själv väljer.

Jag bävar redan inför morgondagen och den träningsvärk jag kommer att ha.
Skall dock försöka att hoja imorgon efter jobbet och kanske cykla ur lite (förmodad) värk från benen.

Dagen har även inneburit en sväng till Bryngfjordsbacken som bestegs till fots med ryggsäck och hundar. Väl nerkomna fanns det kaffe i ryggan som smakade utmärkt. Det var riktigt skönt att sitta i solen och fika, prata och bara vara.

Imorgon är det åter till jobbet efter några dagars sjukfrånvaro. Känns väl sådär men jag hoppas på lite förändringar inom kort.

Nu väntar duschen...



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0