Sköna söndag...nåja

Det blev en ganska slapp söndag med undantag för ett gympass på KMTI under senare delen av eftermiddagen.

Just nu sitter jag nyduschad, mätt och gör just ingenting förutom att skriva här.

Morgonen startade dock med att jag hörde ljud utanför huset och såg en man som tittade in i min bil, gick vidare till vårt plommonträd och plockade lite frukt. Jag kände inte igen mannen men stilen och sättet han rörde sig på tydde på en viss missbruksproblematik.
Jag såg till att ha koll på honom när han rörde sig mellan husen här och gick så småningom ut med vovven och då försvann han.
Polisen som bor i mitt hus visste tydligen vem det var och mina funderingar visade sig stämma. Får se till att dubbelkolla att bilen och ytterdörren är låst framöver. Inte minst eftersom min polisgranne tyckte det.

Nu ska jag gå ut med hunden.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0