Måndag

Det har den senaste tiden blivit en rutin att sitta ner och skriva efter att jag kommit hem från träningen. Ibland blir det innan dusch, ibland efter.
Idag är det efter.

Liksom igår var det KMTI som var platsen för aktiviteterna och det är lätt att konstatera att träningen blir bra mycket roligare om man inte tränar på egen hand.
Vi körde inte samma övningar men bara att veta att det finns någon annan där är skönt.

På onsdag skall jag träffa en kille som skall hjälpa mig att gå igenom de olika maskinerna samt att lägga upp ett program utifrån vad jag vill träna. Skall bli kul att lära sig grejerna och att få riktlinjer att gå efter.
Konstigt nog är det, för mig, svårare att träna själv än att träna andra. Då menar jag inte den fysiska delen utan själva genomförandet, hur och vad liksom...

Zacke fick en dryg halvtimme i skogen efter träningen och ligger nu och sover i soffan.

Det är cirka femton veckor kvar till julledighet, men vem fan räknar?

Ryktet säger att det kan bli förändringar på jobbet.
Ja, det kan ju knappast inte bli sämre i alla fall. Jag är just nu inte ett dugg road av att kliva iväg på morgonen. Kollar AF:s sida varje dag men det finns absolut ingenting för mig att söka för närvarande.
Vet fan inte vad jag vill göra heller.

Det blir att sova på saken...men inte än på ett par timmar.


VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0