Tjugoförsta april 2lax10

Det snöar utanför fönstret. Typiskt aprilväder alltså.

Igår var det däremot helt ok och jag stack ut för att springa efter jobbet. Efter trettio meter kände jag att det skulle komma att bli jobbigt. Ingen energi och stumma ben gjorde att det blev en kort löptur där jag fick varva med att gå bitvis. Bättring krävs!

På söndag skall jag spela årets första golfrunda...om det inte snöar eller regnar vill säga.

Hade två vovvar hemma igår kväll...alltid lika trevligt.

Jag har kommit igång med planeringen av mina nya arbetsuppgifter som kommer att vara utbildning och vägledning med grupper. Start skall ske med det första gänget redan 3/5. Känns kul och inspirerande.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0