Flytväst?

Golfbanan ligger under vatten och en flytväst torde vara ett vettigare redskap än golfklubbor just nu.
Jag hoppas att det väder vi har nu kan få fortsätta ett tag, så det torkar upp hjälpligt så att vi kan genomföra de sista tävlingarna som planerat.

Ikväll sker årspremiär på spinning. Jag vet redan nu att morgondagen kommer att kännas i benen men det skall bli skönt att komma igång. Planen är två spinningpass respektive två gympass per vecka inledningsvis.

Hösten är klart på gång, vilket normalt sett inte gör mig ett dugg...tvärtom. Dock är jag inte riktigt klar med sommaren ännu känner jag...jag vill dra ut det lite till.
Sen får hösten komma bäst den vill med stormar, regn och gula löv.

Bäst att fortsätta jobba lite.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0