We don't need no education...

Golftävlingen förra helgen gick arrangemangsmässigt mycket bra. Vi fick fina omdömen och beröm för vårt arbete och det kändes och känns fantastiskt roligt.

Mitt eget golfspel har en del övrigt att önska då jag har problem med en axel just nu som hindrar mig i svingen och jag fick igår avbryta en tävling för första gången sedan jag började spela i början av åttiotalet.

Den femte maj skall jag se Roger Waters på Globen då han sätter upp "The wall".
1990 hade jag biljett till samma evenmang i Berlin men hade inte råd med resan. Nu, tjugoett år senare, är det dags....jag och lillebror skall iväg och jag är i ett lyckorus.
Det finns bara en sak som skulle vara bättre i musikvärlden för mig och det skulle vara att det var hela Pink Floyd som spelade men detta är näst bästa alternativet.




VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0