2

Idag fyller bloggen två år.

Detta kommer inte att firas på något vis annat än med detta inlägg och ett konstaterande att bloggen fyller två år.

Jag är så snorig att jag är rädd att min hjärna och innehållet i min näsa skall gå i symbios snart. Vågar inte kolla upp detta via någon doktorssida på nätet för då får man säkert reda på att det hänt någon gång och alla mina symptom kommer så klart att stämma med det som står på doktorssidan.
Jag låter det bero helt enkelt.

Skulle tro att vi är fyra-fem personer som jobbar idag, dagen före dopparedagen. Sannolikt kommer dagen att gå långsamt. Sannolikt kommer jag inte att göra så mycket som min arbetsgivare tycker är nyttigt. Sannolikt kommer jag att gå hem tidigare.

Vad jag vet är att mamma skall hämtas på busstationen efter lunch. Vidare vet jag att jag skall handla lite julmat inför imorgon.
Jag vet att jag är klädd som en övervintrad hårdrockare med Motorhead-tshirt över en långärmad tshirt och stickad mössa på huvudet. Åldersnoja?
Möjligt att nån skulle tycka det men det skiter jag högaktningsfullt i för jag trivs med min outfit.

Kommer att bli mycket kaffe idag tror jag.



VCD

Kommentarer
Postat av: Che

Jag kollade upp symbiosfrågan åt dig på min favorit nätdoktorsida. Det fanns inte någon sjukdom som liknade det du beskriver, så du kan snora på och andas ut. Du kommer inte att dö eller tvärt falla i koma. Inte av att hjärna och snor flyter ihop i alla fall :)



Jag skall också julhandla idag. Hur kul är det på en skala? 0.

2010-12-23 @ 08:52:15
URL: http://newseason.blogg.se/
Postat av: Che

Glömde: Grattis åt två års bloggande!



Och, korrektur: favoritnätdoktorsida. Jag råkade göra ett mellanslag. Sär skrivningar är inte min grej annars riktigt.



(särskrivningar)

2010-12-23 @ 08:53:36
URL: http://newseason.blogg.se/
Postat av: P

Jag tackar för såväl uppkollande samt gratulationer. Känns tryggt att jag inte kommer att dö eller falla i koma. I alla fall inte av dessa symptom. Man har ju lite andra också :)

2010-12-23 @ 09:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0