Endast en dag kvar.

Endast en dag återstår innan jag får lite välbehövlig semester.
Inte förrän den tionde januari skall jag vara tillbaka på jobbet.

Har precis tryckt i mig ett par mackor och yoghurt efter att ha varit ute med sällskap och hundar på såväl promenad i snöprydd skog som besök i djuraffären.

Ikväll skall jag återuppleva vinter-OS via den krönika som SVT sänder.

Om jag orkar skall jag dessutom försöka se småkronorna spela mot Ryssland inatt. Risken är dock stor att undertecknad ligger och sover redan men det återstår att se.

På måndag skall Zacke till veterinären för att tömma blod från örat. För knappa två år sedan fick han blodöra på höger sida och nu är det dags för vänster sida. Han har inte ont som väl är.

Soffan!



VCD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0