Gammal?

Denna helg liknade den förra så mycket att det kunde varit samma. Jag gjorde inget nyttigt annat än att skotta två gånger samt var hemma hos en kollega på fika.
Om jag anser fika vara "nytta" så förstår du läsare att inte mycket har hänt.

Idag avslutar vi den sista av våra grupper vi arbetat med sedan april. Ett projekt slutar och det är alltid kul att få vara med och ro något i land. En enklare slutrapport skall tillfogas under mellandagarna och sedan är det klart.
Känns som det varit ganska lyckat för de flesta som deltagit.

Efter nyår blir det en comeback i att arbeta med ungdomar. Det var ett antal år sedan, (Boomerangtiden kanske?), då jag uteslutande arbetade med denna grupp.

Skönt att slippa julklappsruschen på stan. Verkar bli värre för varje år.

Det har varit kul att följa damlandslaget i handboll. Underbar attityd till sitt idrottande, minst sagt.

Underbart väder ute. Riktig vinter..me like!

Den pop-spinning jag nämnde härförleden är kul. Dock så berättar ledaren inför varje låt när den kom ut och lite annat runt musiken vilket gör att man ibland känner sig riktigt gammal. En hel del av det vi lyssnar på känns ju ganska nytt för en annan. Låtar som jag trodde kom för kanske fem år sedan visar sig vara såväl femton som tjugo år gamla haha.

Om tre dagar har jag skrivit blogg i två år.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0